Braç de gitano primaveral

Hola amigues!

Ho sabieu que al meu poble hi tenim un cuiner de renom? És en Xixo Castaño, que té el restaurant Malena. Va sortir al Cuines!:

http://www.tv3.cat/cuines/recepta/torrades-de-santa-teresa-amb-maduixes-al-pebre-i-gelat-de-vainilla/6944

Total, que jo tinc el seu fill com alumne i em va portar un llibre de receptes seu. Doncs aquesta recepta em va cridar l’atenció i en quan ha arribat el temps de les maduixes l’he provat i us la recomano. Es tracta simplement d’afegir maduixes a la nata de farcir el braç de gitano. Una delícia!

Anuncis

3 responses

  1. Mertxe, pinta molt bé aquest braç de “gitano”!!! 🙂 A mí, les coses dolces no em tiren massa, però disfruto fer-les pels gormants i gormantes que conec.

    He vist el video de les torrades de Santa Teresa, És una manera molt original de presentar unes postres tant tradicionals com aquestes. I….. compque ja sabeu de la meva debilitat a “tunejar” les receptes, substituiría el pebre, per ratlladura de gingebre fresc, o en pols. Li donaría aquell puntet de picant, a més d’una frescor i aroma molt agradable. Que us sembla???
    Tot el demés, perfecte!
    Comenta-li al Xixo, a veure que n’opina 😉

  2. Vaya nom, Xixo!

    Anyway, hi ha una altrte blog que jo sempre miro, “Pasen Y Degusten” que te tota una entrada de braços de gitano… i sempre penso que els faré! La base és la mateixa, simplement els farceixes de coses diferents… el problema és que en la meva vida post-fumadora, el braç de gitano (o, com a minim, la meitat) acabaria sempre dins del meu i això sempre m’ha fet desisitir…
    Desde lueg, Mertxe, aquest que has fer tu, és de pastisseria!!! Quian bona pinta!

  3. Retroenllaç: Tronc de Nadal | CUINING

Deixa un comentari

