Cullonades de pernil ibèric… (o no)

Així és com l’Anna ens convidava a engreixar Endesa:

Hola “cuinetes”!

Acabo de veure aquest video, i m’ha fet molta gràcia! Marededeusinyor!!!! Deu ser pecat mortal, posar el pernil ibèric durant 4 hores al forn!!!! Ara que…l’idea no és tant dolenta, si s’hi posa pernir “normal”, i en lloc de 4 hores, només donar-li un cop de for pq quedi torradet al punt. I en lloc de pernil, potser tonyina i sense torrar, o qualsevol cosa que s’ens acudeixi …. A veure que en penseu vosatres 🙂

http://www.tv3.cat/cuines/recepta/cargolines-de-pa-amb-tomaquets-i-pernil/7300

Ho sento noies, però no m’en puc estar de posar-hi “cullerada”…. 😉

Petonets a les dues!

Anna.-

Doncs ves per on m’hi vaig animar:

Hola estimades!
 
Bueno, les cullonades estan BONÍSSIMES!!
 
Només he tingut una pega. El meu pa era bo, pero al enrotllar-les, es trencava, com podeu veure a les fotos. No sé què passaria amb pa bimbo…
 
 
4 hores de forn! són massa, però realment estan molt saboroses. Amb una copeta de vi o cava, d’aperitiu, et quedes amb la penya, i si trobes pa de motllo sense tallar (jo no n’he trobat), doncs potser no es trenca.
Ara, encara que estiguin un pel trencades, al enfornar-les quedes super enganxades totes les parts. Vull dir, a la foto potser sembla que es vagin a desenganxar, però no, son com una galeta sequeta. Perceccionables, però molt bones.
 
Us envio una foto.
 
Molts petonets!
 
Anuncis

3 responses

  1. Realment, una “currada” Mertxe!!! Jo, us ho vaig enviar com a curiositat, però 4 hores de forn, em van semblar una bestiesa!!! Ja veig que el resultat i l’esforç, ha estat compensat! Potser m’animo i tot a fer-ho! 😉

Deixa un comentari

