Trufes

Avui, pequem.

Per fer aquesta delícia, necessitem:

·100 cl de nata líquida

·150 g. de xocolata negra

·150 g. de xocolata amb llet

· 5o g. de güisqui, conyac, o altre licor.

· Fideus de xocolata o cacau pur en pols.

Primer hem de triturar fins a pulveritzar la xocolata (picadora, robot de cuina…), i reservem.

En un cassó, escalfem la nata fins abans d’arrancar el bull.

Hi afegim les xocolatas i el licor i remenem.

Reservem al congelador.

Quan estigui congelat, anem agafant porcions amb una cullereta i fem boles amb les mans, que arrebossarem amb fideus de xocolata o cacau. Flipeu:

Cal conservar-les al congelador. Gràcies al lícor, no es congelen del tot i es poden menjar només treure-les.

Anuncis

4 responses

  1. OMG, OMG, OMG!!!!!
    Nena, tu fas totes les receptes que jo no he fet mai però que sempre he desitjat fer (a.k.a ametlles garrapinyades, emulsió d’escalivada…) ! Em llegeixes el pensament!
    wowowow! Es que ja tinc molts deures! M’encanta aquesta recepta de les tòfones, m’encanta! Els americanus aquests no n’han provat mai, d’això. Ho he de fer! Gràcies!

  2. Carai!!! Jo n’havía fet fà temps!!! Recordes Cèlia? Fan molt bona pinta!!!! :-))))
    En lloc de fideus de xocolata, les “enfarinava” amb cacau pur amb pols, que li dona aquell puntet amarg.
    No els hi posava xocolata amb llet, perquè la nata ja feia la seva “feina”. El güisqui o ,conyac, genial! L’altre licor,que hi queda molt bé, és el Cointreau, o licor de taronja, que lliga de conya amb la xocolata. I si, és bó congelar-les perquè les meves, també duuien rovell d’ou a la barreja.
    T’han quedat xulissimes Mertxe!!!! 😉
    T’en menges un parell, i ja has omplert el quota de caloríes de tot el dia! hahahaha….

Deixa un comentari

