Remenat amb espàrrecs verds i gambes

Avui, us presento una recepta super senzilla que  segur heu cuinat moltes vegades. Però, ves per on, a mi aquestes són les que m’agraden més, perquè et solucionen els dies quan no tens massa temps per cuinar, i són lleugeres i saludables.

Ara que és temps d’espàrrecs…

Només cal bullir un manat d’espàrrecs frescos amb aigua i sal durant vint minuts. Escórrer.

Fregim en una paella, en una mica d’oli d’oliva les gambes (previament descongelades si ho eren), afegim els espàrrecs tallats a trossos, i els ous batuts.

Salpebrem.

A foc fort, anem remenant amb una cullera de fusta fins que cualli l’ou. És millor si no el fem massa, però amb això de l’ou, cal saber els gustos dels comensals.

Anuncis

4 responses

  1. Mmmmh que bo…!!! Ahir vaig comprar espàrrecs bladers i tinc gambes al congelador.. Ah, també tinc allets tendres! Compque aquesta nit, depend de com ens quedi l’estòmac desprès del partit, haurem de menjar alguna cosa que és deixi païr bé, segur que m’el faig! 😉 Gràcies per recordar aquesta recepta Mertxe!

  2. Si, si Mertxe, crec haver-n’hi vist al Shop Rite d’alls tendres. Per cert, m’ho vaig fer, i molt bó! Segons recomanen els experts, els ous s’han de tirar al remenat, tot just retirada la paella del foc, per tal que la barreja quedi ben cremosa i sense grumolls. Es clar que si la textura resultant no ens agrada prou, ho podem coure un pelet més.

Deixa un comentari

