Coca de vidre

Hola!

Avui, un postre molt fàcil per fer contenta a una amiga 😉 : la coca de vidre.

Farem servir la mateixa massa de la pizza o la coca:

https://cuining.wordpress.com/2012/03/25/coca-de-recapte/

Com que amb aqueixes proporcions ens surten dues coques, la meitat la podem congelar per emergències.

L’estirem amb el curró ben fina, i a sobre de la massa posarem oli d’oliva i sucre de canya.

Enfornem a 180ª durant 15 minuts.

Al treure-la del forn, hi tirem un bon raig d’anís.

Anuncis

5 responses

  1. Wow. Som telepàtiques. Avui jo poso una recepta de d’un tipus de pà de pessic! Hahah! M’agrada la idea de la coca de vidre perque fas servir la mateixa massa de la coca de recapte! Ahir en vaig fer una (amb la teva recepta) i em quedar la meitat de la massa, que vaig congelar! He de provar la coca de vidre!

Deixa un comentari

