Magdalenes de gerds amb TMX 5!

magdalenes2

Hola de nou!

He estat molt temps sense escriure per dos motius: primer, que amb el TMX nou, amb sis llibres i una col·lecció sencera de revistes, ja tenia prou feina a llegir, i triar receptes noves per anar-les provant! En aquests quatre mesos he descobert moltes receptes noves, que ja hem anat incorporant a la nostra rutina, altres que he fet pels convidats, i encara en tinc moltes per provar! Això és infinit!

El nou robot és una meravella. La cuina guiada és molt pràctica (una mica cara, llàstima…), el got és més ample i pots cuinar més “cassoles”, no fa tant soroll com l’altre, els comandaments són molt còmodes i precisos, i els nous llibres són molt molt millors que els anteriors: inclouen informació nutricional i pràctica per fer les receptes, que són més saludables i equilibrades que les anteriors. La revista també m’agrada molt, tinc una subscripció gratis d’un any per haver comprat el robot, però segurament continuaré pagant quan se m’acabi…

Té alguns inconvenients, però, no anava a ser perfecte! Si el comparo amb el 21 que jo tenia, el got és més gran, però això fa que a les trituracions el menjar quedi a les parets i a les ganivetes els costa pescar-lo. Triturar un gelat és més feixuc que amb el 21. El got té uns bonys longitudinals per dintre que fan que costi escurar-lo amb l’espàtula, i finalment, quan aboques el contingut en algun recipient, trobo a faltar el pic que tenia el 21 per que el menjar baixi en un fil. Amb aquest, com que és completament rodó, si el recipient és de boca petita, el vessarem.

En tots els llibres del TMX que tinc (que ja en són uns quants) he trobat 4 receptes diferents de magdalenes. M’he decidit per aquesta perquè la tinc guiada, es fa amb oli de girasol, i és la darrera. Jo l’he tunejat una mica perquè siguin més saludables:

Ingredients:

  • Un grapat de gerds
  • 150 g. de pols d’agave
  • 1 tira de pell de llimona
  • 2 ous
  • 170 g de llet
  • 170 g. d’oli de gira-sol
  • 1 sobre de llevat Potax
  • 1 sobre de gasificant
  • 1 culleradeta de sal
  • 270 g. de farina de rebosteria integral

Preparació:

Pulveritzem el pos d’agave amb la pell de llimona. Hi aboquem els ous i els batim. Afegim la llet i l’oli i barregem a velocitat 5, 10 segons.

Afegim el llevat, la sal i la farina i barregem 10 segs a velocitat 3. Afegim els gerds. Aboqum la massa en càpsules de paper per magdalenes, posades en un motlle.

Enfornem 20 minuts a 180º. Deixem refredar i guardem tancadetes.

 

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

