Polos de iogurt i figues

polos de iogurt amb figues+

L’altre dia parlant amb una amiga, buscàvem la fórmula del polo saludable pel seu fill d’un any. Enlloc de nata o llet evaporada, millor utilitzar iogurt de cabra bio com a base… però amb quina fruita? amb quin sucre?

Quan vaig arribar a casa, la meva veïna em va regalar un plat de figues del seu tros. Eren tan dolces, que em van semblar la combinació perfecta. No cal ni sucre! I aquestes petites llavoretes que cruixen al mastegar-les li donen la textura perfecta.

Ingredients:

  • 300g de figues molt madures
  • 300g de iogurt

Preparació:

Pelem les figues i les batim amb el iogurt fins aconseguir la textura adient.

Posem la barreja en motlles de polo i al congelador.

Estan deliciosos, al meu gust, i al petit li han agradat!

 

Una resposta

  1. Retroenllaç: Polos de iogurt i figues | Celler-Adocse

Deixa un comentari